شناسهٔ خبر: 117312 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

طی پیامی انجام گرفت؛

گرامیداشت هفته دفاع مقدس از سوی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری

محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با صدور پیامی چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌ و شهرسازی از سازمان هواپیمایی کشوری، کاپیتان محمد محمدی بخش رئیس سازمان با صدور پیامی چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و سالروز رحلت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است: هفته دفاع مقدس امسال، با سالروز رحلت جانسوز پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و امام رئوف حضرت رضا(ع) مقارن گشته است. با تاسی از سیره نبوی و ائمه اطهار و با الهام از فرهنگ ایثار و شهادت مسیر برای آیندگان و فرزندانمان نمایان تر و راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی هموار شده است.

در هفته دفاع مقدس بار دیگر به بازنمایی دلاورمردی های فرماندهان و رزمندگان غیوردل پاک سیرت که تحت رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توانستند توطئه‌های استعمارگران را خنثی کرده و با حرکت در مسیر و اراده الهی با استقامت و از خود گذشتگی، از خاک و سرزمین ایران اسلامی جانانه دفاع کنند، می‌پردازیم.

اینجانب در چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس که سالروز سربلندی و شرف و آزادگی ایران اسلامی است ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ مردان حماسه ساز ۸ سال جنگ تحمیلی رحلت جانسوز پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، سالروز شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و امام رئوف حضرت رضا(ع) را به تمامی ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و سلامتی ایثارگران، جانبازان و نیروهای مسلح را در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت اله خامنه ای (مد ظله العالی) مسئلت می‌کنم.