شناسهٔ خبر: 117359 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با گرامیداشت چهل ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس؛

برنامه های هفته دفاع مقدس در اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی تشریح شد

هفته دفاع مقدس در اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي مسئول تبلیغات اسلامی ودبیرشورای فرهنگی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس و با توجه به تقارن آن با ایام پایانی ماه صفر تمام برنامه‌ها با محوریت تبیین مکتب حسینی و عاشورا برگزار می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، حجت الاسلام غلامعلی سلیمانی گفت: دفاع مقدس مظهر مقاومت، پایداری، تدبیر و حکمت است و امروز بیان و تبیین ابعاد و جزئیات این واقعه حماسه‌ساز با زبان‌های متفاوت و جذاب هنری از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس بزرگترین فرصت برای ترویج فرهنگ و گفتمان دفاع مقدس است و امسال تمام برنامه‌ها با رویکرد شعار حماسی «ما مقاوم هستیم» برگزار می‌شوند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به جزئیات برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس امسال بیان کرد: مراسم تجلیل از 25 تن از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس اداره کل همراه با لوح سپاس یکی از برنامه های کلیدی این هفته خواهد بود .

وی همچنین گفت: از همکاران رزمنده هشت سال دفاع مقدس اداره خواسته شده تا عکس های دوران رزمندگی خود را ارائه نمایند تا در نمایشگاهی که به همین منظور بر پا می شود در معرض نمایش گذاشته شود.

مسئول تبلیغات اسلامی ودبیرشورای فرهنگی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اذعان کرد: مقرر است اعضای شورای فرهنگی و پایگاه بسیج اداره کل راه و شهرسازی برنامه ای را برای دیدار از خانواده های پنج تن از ایثارگران را در هفته دفاع مقدس داشته باشند.

حجت الاسلام سلیمانی برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی بین همکاران، تبلیغات محیطی و عطرافشانی و غبار روبی از اهم برنامه های هفته دفاع مقدس در اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی عنوان کرد.