شناسهٔ خبر: 117403 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی اعلام کرد؛

اعزام روزانه ۲۵۰۰ اتوبوس از مشهد مقدس به سایر شهرها برای بازگشت زائران

جعفر شهامت مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر و شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) روزانه ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس از مشهد مقدس به سایر شهرهای کشور برای بازگشت زائران اعزام می‌شود.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جعفر شهامت مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای سفر بازگشت زائران حرم امام رضا علیه السلام اظهار کرد: با توجه به حضور مشتاقان زیارت بارگاه امام هشتم شیعیان امام رضا علیه السلام همزمان با رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) پیش بینی لازم برای تامین ناوگان مورد نیاز برای روزهای سه شنبه تا انتهای هفته جاری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: زائران گرامی می توانند از طریق سایت payaneha.ir و safar۷۲۴.com نسبت به خرید اینترنتی بلیت از مبدا مشهد مقصد به سایر شهرهای کشور اقدام کنند.

به گزارش سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، شهامت تاکید کرد: زائران در صورت تکمیل ظرفیت لیست انتظار موجود در همان سایت اطلاعات خود وارد کرده و از مراجعه حضوری به پایانه های مسافربری خودداری کنند، با این کار به صورت خودکار در اولویت قرار گرفته و پس از تامین اتوبوس بلیت برای آنها صادر خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی در خصوص تعداد اتوبوس تامین شده برای این ایام نیز گفت: در روزهای عادی ظرفیت اعزام اتوبوس از مشهد مقدس ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دستگاه است که برای ایام پیش روز به ۲۵۰۰ دستگاه در روز افزایش یافته است.