شناسهٔ خبر: 117514 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در 6 ماهه گذشته انجام شده است:

صدور ۳۹ هزار برگ بارنامه در شهرستان پارس آباد

صدور بارنامه سیستان وبلوچستان رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت:۳۹ هزار برگ بارنامه در 6 ماهه گذشته در شهرستان پارس آباد صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،آیدین مرادی در بازدید از شرکت های حمل ونقل کالای این شهرستان با بیان اینکه در مدت یاد شده ۳۳۲ تن کالا نیز از شهرستان پارس آباد جابجا شده است گفت:۱۴ شرکت حمل ونقل کالا در سطح این شهرستان در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

وی با اشاره به اینکه ۶۹ هزار و ۴۷۱ نفر مسافر توسط ۴۰ دستگاه سواری و ۶۰ دستگاه اتوبوس در ۶ ماهه گذشته از شهرستان پارس آباد جابجا شده اند تصریح کرد:این میزان جابجایی مسافر در قالب ۱۱ هزار و ۳۳۳ سفر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد با هدف جلوگیری از تجاوز به حریم راه و ایجاد منظره خوشایند،آزادسازی ۴۳۱ کیلومتر از حریم راه را در ۶ ماهه گذشته یادآور شدو اظهار کرد:در جهت حفاظت و صیانت از حریم راه بعنوان سرمایه ملی با حضور بیش از هزار مورد گشت راهداری در محورها تاکنون ۸ مورد ساخت وساز غیر مجازشناسایی وتخریب،۵۳ مورد از دکه های غیرمجاز جمع آوری وبا اخذ دستور قضایی نسبت به رفع ۱۸ مورد از آثار تصرف اقدام شده است.

مرادی در راستای انتقال صحیح اطلاعات به رانندگان و تسهیل در تردد و آرامش خاطر رانندگان از برچیده شدن ۳۶۵مورد از تابلوها و علائم تبلیغاتی معیوب و فرسوده در این شهرستان خبرداد و خاطرنشان شد:در ۶ ماهه گذشته۴۹ عدد بنر اطلاعاتی و ۷۰۰ عدد علائم ایمنی در محورهای شهرستان پارس آباد توسط راهداران نصب شده است.

وی نگهداری ۱۲۷ عدد از چراغ های چشمک زن،نگهداری ۲ هزار متر از روشنایی،تنقیه و پاکسازی دهانه ۳۴۰ دستگاه از پل ها،شستشوی ۴۶ عدد از حفاظ و نرده پلها،شستشوی ۶ هزار عدد از علائم وتابلوهای محور اصلی و رنگ آمیزی ۱۰۵ عدد از سرعتکاهها را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۶ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد افزود:در جهت ارتقای ایمنی پلها و نقاط پربرخورد با استفاده ازهزار و۲۰۰ عدد دپوی مصالح آشکارسازی شده است.