شناسهٔ خبر: 117548 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

محدودیت تردد وسایل نقلیه در محورهای هراز و کندوان

محدودیت تردد درکلیبر آذربایجان شرقی.jpg مرکز مدیریت راه‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان و هراز طی دو روز اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از محدودیت تردد در محور کندوان و هراز خبر داد.

بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از تاریخ هفتم الی نهم مهرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

همچنین در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

با اعلام مرکز مدیریت راه‌ها،‌ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز جمعه و شنبه، هشتم و نهم مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یک طرفه انجام می‌شود.

این در حالی است که در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس همچنان ممنوع بوده و در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها ممنوع است.