شناسهٔ خبر: 117569 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دفاع مقدس صورت پذیرفت؛

اعزام بسیجیان جهادگر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی برای بازسازی منازل سیل زدگان روستای آهنگران

عبیاوی معاون اداره کل راهداری استان مرکزی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اعزام کاروان بسیجیان این اداره کل به روستای آهنگران برای ارائه خدمت به محرومین در زمینه ساخت منازل روستایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، عبدالله عبیاوی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در راستای هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای کمک به محرومیت زدایی در سطح استان مرکزی بویژه در مناطق کم برخوردار، تعدادی از کارکنان بسیجی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با هماهنگی بسیج سازندگی استان در اقدامی داوطلبانه و جهادی، با حضور در روستای آهنگران شهرستان فراهان به تکلیف اجتماعی و شرعی خود عمل کردند.

وی افزود: سالانه و در فصول مختلف سال، این اقدام جهادی با همت کارکنان بسیجی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در چند نوبت انجام می‌شود که غالبا در حوزه فعالیت‌های عمرانی و در قالب پروژه‌هایی همچون ساخت مسکن، بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده، بازسازی مدارس روستایی و ... صورت می‌پذیرد.

عبیاوی در ادامه اظهار داشت: این اقدام بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، توسط هشت نفر از بسیجیان پایگاه‌ مقاومت بسیج شهید دادمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی انجام پذیرفت که در فرصتی مناسب از تلاش این عزیزان قدردانی لازم به عمل خواهد آمد، تا با ارج نهادن به اینگونه فعالیت‌ها روز به روز شاهد حضور پر رنگ تر عموم مردم و همکاران در اردوهای جهادی و خدمت به محرومین باشیم.