شناسهٔ خبر: 117636 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی خبر داد:

اعزام و پذیرش بیش از ۲۲۹ هزار زائر از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد/انجام ۱۸۸ پرواز فوق العاده در دهه آخر صفر از فرودگاه مشهد

فرودگاه مهرآباد هواپیما نشست مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی با اعلام اعزام و پذیرش ۲۲۸ هزار زائر از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد از انجام ۱۸۸ پرواز فوق العاده در دهه آخر صفر خبر داد.

محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ از انجام ۱۸۸ پرواز فوق العاده در دهه آخر صفر خبر داد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی در این خصوص گفت: در دهه آخر صفر بیش از ۱۱۵ هزار زائر با ۸۳۵ پرواز ورودی وارد مشهد شدند که از این تعداد بیشترین پرواز ورودی داخلی از تهران و پرواز ورودی خارجی از نجف بوده است.

امانی بنی گفت: همچنین در این مدت ۱۸۸ پرواز فوق العاده انجام شده است که بیشترین پرواز از تهران و سایر پروازها از اصفهان، بوشهر، آبادان، قشم و تبریز بوده است و در مسیر زنجان و اراک پرواز به مشهد برقرار شد.

وی همچنین افزود: در این مدت ۱۱۳ هزار زائر با ۸۳۰ پرواز از مشهد عازم مقاصد داخلی و خارجی شدند.

امانی بنی در پایان تصریح کرد: در مجموع در دهه آخر ماه صفر ۲۲۹ هزار و ۶۶۵ هزار مسافر از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد اعزام و پذیرش شده اند.