شناسهٔ خبر: 117674 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

عملکرد حمل و نقل استان گلستان در سفر اربعین و ۲۸ صفر رضایت بخش بوده است

راهداری گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: طی بازدید نمایندگان محترم مجلس و مقامات ارشد استانی و شهرستانی از پایانه های مسافری گرگان و گنبد، عملکرد دست اندرکاران این بخش در سفر اربعین و ۲۸ صفر رضایت بخش اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در نشست با معاون، روسا و کارشناسان بخش حمل و نقل اداره کل، از تلاش شبانه روزی و بی شائبه بخش حمل و نقل استان در خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی و حرم رضوی از ابتدای شهریورماه و همزمان با شروع طرح تامین ناوگان حمل و نقل عمومی تا دهه پایانی ماه صفر قدردانی کرد.

به گفته وی، تمام تلاش مجموعه در این ایام، برقراری سفرهایی آرام و با کمترین حاشیه بوده و مقایسه  گلستان با سایر استان ها نیز مصداق این مطلب است.

 مصدقی اظهار داشت که مراسم تقدیر از این عزیزان بزودی در اداره کل با حضور تشکل های صنفی و مجموعه دست اندرکاران این بخش برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش، به کارکنان مجموعه بویژه بخش حمل و نقل جهت رعایت نظم و انضباط کاری، تکریم و احترام ویژه به ارباب رجوع و رضایتمندی آنها، نظارت مستمر بر عملکرد شرکت های حمل و نقل با حضور مداوم در محل نمایندگی اداره کل در پایانه های مسافری همراه با لباس فرم و همچنین ارتقای سلامت اداری کارکنان تاکید ویژه کرد.

در ادامه، ایوب میرشاهی معاون حمل و نقل، گزارش مبسوطی از وضعیت این بخش ارائه و اظهارکرد: افزایش تعامل با صاحبان کالا و نظارت بر فعالیت شرکت های حمل و نقل باری، تلاش برای سوق دادن مردم به استفاده از ناوگان عمومی، ارتقای خدمات دهی به جامعه هدف در کمترین زمان و حفظ سرمایه گذاران بخش از مهمترین اولویت های کاری خواهد بود.

روسای ادارات حمل و نقل کالا و مسافر، ترانزیت و حمل و نقل بین المللی و ایمنی و ترافیک هم گزارشی اجمالی از اهم فعالیت ها و برنامه های انجام شده و در دست اجرا بیان کردند.

معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شامل ادارات حمل و نقل کالا، مسافر، ترانزیت و بین الملل، ایمنی و ترافیک و پایانه مرزی اینچه برون می شود.