شناسهٔ خبر: 117693 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حکم وزیر راه و شهرسازی

رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن منصوب شد

ببینید | برگزاری جلسه تشکیل صندوق ملی مسکن در ساختمان دادمان با حکم وزیر راه و شهرسازی، مسعود رهنما به عنوان عضو و رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حکمی، مسعود رهنما معاون سابق وزارت راه و ترابری را به عنوان عضو و رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن منصوب کرد.

در حکم وزیر راه و شهرسازی به مسعود رهنما آمده است: با عنایت به صورتجلسه هیات امنا صندوق ملی مسکن با شماره ۳۴۸/۱۴/ص مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۱۱ به استناد ماده (۱۰) اساسنامه صندوق به موجب این حکم برای مدت ۴ سال به عنوان «عضو هیات عامل» و به استناد ماده (۱۳) اساسنامه صندوق به مدت ۲ سال به عنوان «رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن» منصوب می شوید.

امید است با اتکال به الطاف الهی، در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش و در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

مهندس رهنما پیش از این معاون وزیر راه و ترابری و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور ، مدیر عامل شرکت توسعه آزادراه های کشور ، معاون فنی و اقتصادی شرکت ملی نفتکش، بود.

علاوه بر این مدیرکلی دفتر امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های وزارت راه و ترابری و همچنین رییس هیات مدیره و مدیریت بندر و فرودگاه کیش از دیگر سوابق اجرایی نخستین مدیر عامل صندوق ملی مسکن است.

کارشناسی ارشد مهندسی حمل و نقل و ترافیک از دانشگاه صنعتی شریف، کارشناس در رشته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه علم و صنعت، مهندسی پایه یک محاسبات و نظارت از جمله مدارک داخلی مسعود رهنما در کنار چند مدرک علمی خارج از کشور اوست که می توان به مدرک شناسایی انواع آلاینده‌های متحرک از دفتر برنامه‌ریزی سازمان ملل متحد و مدرک عملکرد تقاطعات هوشمند شبکه‌ای از استرالیا اشاره کرد.