به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، محمد مشتری گفت: از این تعداد، ۳ هزار ۲۷۲ نفر تمایل داشتند با اپراتور مدیریت راه ها تماس بگیرند.
وی افزود: در این مدت ۳۷۵ مورد شکایت باری، ۲۲۸ مورد مشکل مشاهده شده جاده ای و ۸۵ مورد شکایت مسافری به ثبت رسیده است.
وی اظهارکرد: خرابی آسفالت، کمبود روشنایی، وجود لاشه حیوان در محور، خاموشی چراغ روشنایی در جاده، وجود چاله و عدم پرداخت کرایه و اخذ کرایه از جمله مواردی است که کاربران جاده ای در تماس با سامانه ۱۴۱ به آن اشاره کرده اند.
وی ادامه داد: سامانه گویای ۱۴۱ به منظور پاسخگویی به شکایات و سوالات مردم و کابران جاده ای و مشکلات جاده ای مشاهده شده در حوزه های حمل و نقل و راهداری، ثبت سوانح و حوادث جاده ای و ... است و کارشناسان مرکز مدیریت راه ها به شکل شبانه روزی به تماس های مردمی پاسخ می دهند.