شناسهٔ خبر: 117729 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تاکید کرد :

نقش بی بدیل صنفوف حمل و نقل جاده ای بر توسعه اقتصادی آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بر نقش بی بدیل صنفوف حمل و نقل جاده ای در توسعه اقتصادی استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در دیدار با روسای انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده ای داخلی کالا بر نقش بی بدیل و بزرگ این بخش در توسعه اقتصادی استان تاکید کرد و افزود: استان آذربایجان غربی دارای محصولات متعدد کشاورزی ، صنعتی و معدنی است که بی شک حمل و صادرات این کالاها در جهت بازاریابی محصولات باعث ایجاد رونق اقتصادی و درآمد برای استان خواهد شد.

وی به تعامل سازنده انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده ای داخلی کالا استان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی برای جابجایی کالا و نیز مقابله با اقدامات غیر قانونی و آسیب پذیر به بدنه جاده ها تاکید نمود و اظهار داشت اقداماتی مانند مقابله با فرار بار و اضافه تناژ باید جزو اولویت  های همکاری دو طرف باشد.

آرامون با اشاره به فعالیت نزدیک به ۱۶۰ شرکت و موسسه حمل و نقل بار در استان برلزوم  وجود انسجام و تعامل جهت پیشبرد اهداف ملی و سازمانی تاکید کرد و گفت: لازم است همچون گذشته در مواقع ضرورت بسیج لازم برای حمل کالاهای اساسی از بنادر جنوب بین شرکت‌های حمل و نقل جاده ای بار انجام گرفته و از ظرفیت های این شرکت‌ها برای حمل نمک به راهدارخانه استان جهت آمادگی کامل راهداری زمستانی استفاده شود.

وی یادآوری کرد: دولت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز با اعطای تسهیلات و مشوق های لازم همواره در کنار شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای بار بوده و خواهد بود.

گفتنی است در این دیدار که در محل دفتر انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده ای داخلی کالا و نیز دفتر انجمن صنفی شرکت ها و رانندگان حمل و نقل پایانه سیمان ارومیه انجام شد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در یک فضای صمیمی ضمن استماع مسائل و مشکلات مربوط به این صنف دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر نمودند.