شناسهٔ خبر: 11775 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در سفر به کرمان صورت گرفت؛

بازدید آخوندی از بیمارستان ۲۲۳ تختخوابی سیرجان/ افزایش ۵ برابری اعتبار برای تسریع در تکمیل بیمارستان

سفر کرمان وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان کرمان ضمن بازدید از بیمارستان ۲۲۳ تختخوابی سیرجان از افزایش ۵ برابری اعتبار برای تسریع در تکمیل عملیات احداث این مرکز درمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی امروز جمعه ۲۰ شهریور در دومین روز از سفر خود به استان کرمان از بیمارستان ۲۲۳ تختخوابی این شهرستان دیدن کرد.

در این بازدید شهردار کرمان و نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کردند.

آخوندی در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی این بیمارستان گفت: تلاش داریم تا پایان دولت یازدهم این بیمارستان تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: علاوه بر تأمین اعتبارات دولتی این پروژه، نهادهای محلی و بنگاهای اقتصادی شهرستان سیرجان نیز در ساخت این بیمارستان کمک کرده اند و خوشبختانه در این استان مفهوم مسئولیت اجتماعی بنگاه‌ها را به خوبی احساس می کنیم.

آخوندی با بیان اینکه برای ساخت بیمارستان ۲۲۳ تختخوابی سیرجان ۵ میلیارد تومان در ردیف بودجه پیش بینی شده است گفت: با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بودجه این بیمارستان با افزایش ۵ برابری به ۲۵ میلیارد تومان افزایش یافت.

آخوندی با بیان اینکه این بیمارستان همه بخش ها را شامل می شود گفت: با توجه به اینکه این بیمارستان در مسیر عبور ترانزیتی قرار دارد می تواند در جهت درمان حادثه دیدگان احتمالی در این مسیر بسیار مؤثر باشد.

مدیر پروژه بیمارستان ۲۲۳ تختخوابی سیرجان نیز در این بازدید گفت: این بیمارستان دارای هفت اتاق جراحی، پنج اتاق زایمان و ۱۳۰ تختخواب بستری می باشد.

محمدرضا جوان روح افزود: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۵.۵ هکتار احداث شده که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به اینکه برای احداث این بیمارستان تاکنون ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است، تاکید کرد: برای تکمیل این بیمارستان به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی گفت: قرار است این بیمارستان در بهمن ماه امسال به بهره برداری برسد./

نظر شما