شناسهٔ خبر: 11779 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رئیس مجمع نمایندگان کرمان:

جاده‌های کرمان دیگر ظرفیت جابه‌جایی مسافر را ندارند

محمدمهدی زاهدی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: توسعه خطوط ریلی در استان بحث بسیار مهمی است، چراکه جاده‌های کرمان دیگر ظرفیت جابه‌جایی مسافر را ندارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، محمدمهدی زاهدی در جلسه مشترک شورای مسکن و اصناف و پیمانکاران مرتبط با حوزه راه با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: عرب‌نژاد مدیرعامل شرکت ماهان خدمات بسیار زیادی را به کشور ارائه کرده‌است و در بحث هواپیمایی هم خدمات خوبی را ارائه می‌دهد و از هیئت دولت می‌خواهیم، مدال افتخار به وی اهدا کند.

وی بیان داشت: توسعه خطوط ریلی در استان بحث بسیار مهمی است زیرا جاده‌های کرمان دیگر ظرفیت جابه‌جایی مسافر را ندارند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هلدینگ توسعه شبکه ریلی استان کرمان توسط استاندار راه‌اندازی شده‌است و از وزیر راه و شهرسازی تقاضا داریم از این هلدینگ حمایت‌های لازم را داشته‌باشد.

زاهدی با اشاره به اینکه پیمانکاران از دولت طلبکار هستند، ادامه داد: از وزارت راه و شهرسازی می‌خواهیم تا برای تسویه طلب پیمانکاران کمک کند.

وی در پایان یادآور شد:  احداث جاده جدید ۲۴ کیلومتری در مسیر گلباف به کرمان موجب کاهش ۴۲ کیلومتر مسیر فعلی می‌شود و این امر تاثیراتی در زمینه بیرون آمدن این منطقه از بن‌بست، اشتغالزایی، رفع محرومیت و توسعه اقتصادی دارد.

نظر شما