شناسهٔ خبر: 117796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اعلام کرد:

رفع تصرف یک هزار و ۸۱۴ مترمربع از اراضی سازمان ملی و مسکن

عملکرد 6 ماهه یگان حفاظت اراضی مهرداد آهکی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ، از رفع تصرف یک هزار و ۸۱۴ متر مربع از اراضی استان در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(کرمانشاه) ، مهرداد آهکی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به همه اعضای خانواده حافظان امنیت کشور و یگان حفاظت اراضی در این دستگاه اجرایی، تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در راستای اهداف دولت به منظور مبارزه با زمینخواری و جلوگیری از تصرف اراضی دولتی در سازمان ملی زمین و مسکن ، با تلاش همکاران یگان حفاظت اراضی این سازمان در استان، در نیمه اول سال ۱۴۰۱ اقدام به ۱۵ مورد رفع تصرف در مساحتی بالغ بر ۱۸۴۱ مترمربع ، به ارزش بیش از ١٢٢ میلیارد ریال نمودند .

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ، اظهار داشت: اقدامات مذکور، شامل ۱۲ مورد رفع تصرف فوری در شهرهای کرمانشاه ، اسلام آباد و جوانرود ، ۲ مورد تخلیه منازل سازمانی در شهرستان قصر شیرین و یک مورد اجرای حکم قضایی در شهرستان کرمانشاه بوده است.

این مقام مسئول در پایان گفت : شهروندان هم استانی می توانند ، در تمام ساعات شبانه روز از طریق تماس با سامانه شماره ۱۶۵۶ ،گزارشات خودرا پیرامون مبارزه با زمین خواری با ستاد خبری یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در میان بگذارند.