شناسهٔ خبر: 117824 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛

بازدید از پروژه های مهم راه و شهرسازی در شهرستان بروجن

سفر دکتر نیکزاد به شعرستان بروجن نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به دعوت نماینده مردم شهرستان بروجن، همراه با دو نفر از نمایندگان مجلس، تعدادی از معاونین و نمایندگان وزرا، از طرح های مهم راه و شهرسازی در این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، علی نیکزاد در این بازدید گفت: اعتقاد داریم ۹۰ درصد بودجه بصورت متمرکز در وزارتخانه ها و سازمان هاست و در سفر به شهرستان بروجن به دنبال آن هستیم جدا از سهم بودجه استانی و شهرستانی، اعتباری را از اعتبارات متمرکز چند سازمان که نمایندگان آن ها حضور دارند، از مرکز به شهرستان گسیل نماییم.

وی با اشاره به حضور نمایندگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت ساخت و توسعه راهها، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت یازآفرینی شهری ایران و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها، افزود: حل مشکل زیرساخت های شهرک الهیه، مشکلات صدور سند واحدها و آسفالت شهرک طلاب و سلیم، بودجه جاری شهرداری ها و کمک به تأمین ماشین آلات آن ها، زمین چمن مجموعه کارگران و همچنین گلزار شهدا از مهمترین مواردی است که در این سفر در مورد آن ها تصمیم گیری می شود.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بروجن را از معدود شهرستان هایی دانست که کلیه راه های روستایی آن آسفالته است؛ اما چون زمان زیادی از آسفالت این جاده ها میگذرد، نیازمند روکش آسفالت می باشند که در این مورد نیز تصمیماتی گرفته می شود.

علی نیکزاد پیگیری اتمام کمربند شمالی بروجن و همچنین مشکلات چهارخطه ها را به دلیل موقعیت خاص شهرستان، از دیگر موارد بازدید و اتخاذ تصمیم در این سفر برشمرد.

وی همچنین گفت: مصوبات یکماه یکبار در جلساتی با حضور دوستان حاضر در این سفر پیگیری می شود و ضروری است مردم عزیز شهرستان و رسانه ها و خبرنگاران نیز پیگیر جدی مصوبات باشند.