شناسهٔ خبر: 117828 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبرداد:

احداث بزرگراه بین‌المللی نقده- پیرانشهر- تمرچین ادامه دارد

دکتر حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: آسفالت ۵ کیلومتر دیگر از قطعه نخست بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین اجرا می‌شود و در روزهای آینده زیرترافیک می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  سید محسن حمزه‌لو در بازدید از عملیات آسفالت بزرگراه نقده_پیرانشهر_تمرچین اظهار داشت: قطعه نخست این محور ۱۰ کیلومتر است و ۵۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

وی ادامه داد: اجرای عملیات در بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین به منظور تسهیل تردد حمل‌ونقل بین‌المللی در مسیر منتهی به پایانه مرزی تمرچین با تمام قوا ادامه دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: قطعه دوم بزرگراه نقده-پیرانشهر-تمرچین نیز که ۲۴ کیلومتر طول دارد و ۵ کیلومتر از آن زیربار ترافیک رفته است.

باتوجه به لزوم فراهم‌سازی زیرساخت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین در یک ماه گذشته، ١٠ کیلومتر از بزرگراه نقده_پیرانشهر_تمرچین با فعالیت شبانه‌روزی گروه‌های راهسازی توسعه یافت و آسفالت شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در سفر به شهرستان نقده و نظارت بر پروژه‌های راه و شهرسازی از ایستگاه راه آهن نقده هم بازدید کرد و دستور داد تا کارهای اجرایی رفع نواقص ایستگاه راه‌آهن تسریع یابد.