شناسهٔ خبر: 117888 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان اعلام کرد؛

تکمیل پروژه های نیمه تمام؛ مهم ترین هدف اداره کل فرودگاه های کرمان/ بدنبال اخذ گواهینامه فرودگاهی هستیم

جزینی زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه به دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم، گفت: با پیروی از مکتب و روحیه جهادی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در راستای تکمیل طرح ها و مطالبات بر زمین مانده تلاش می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی جزینی زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان اینکه به دنبال تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم، گفت: با پیروی از مکتب و روحیه جهادی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در راستای تکمیل طرح‌ها و مطالبات بر زمین مانده تلاش می کنیم.

جزینی زاده اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام، در تلاش برای پیشبرد پروژه های بهسازی فرودگاه‌های استان هستیم.

وی تصریح کرد: آغاز عملیات بهسازی سطوح پروازی فرودگاه‌های سیرجان و بم و بهسازی و تکمیل دیوار حفاظتی فرودگاه‌های جیرفت، بم و کرمان از دیگر اولویت های اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان است.

مدیرکل فرودگاه‌های کرمان اصلی ترین سیاست کاری این مجموعه را تعامل و همکاری موثر با تمام ارگان های مستقر در فرودگاه و مسئولین استانی عنوان کرد و گفت: استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق مسافران با هماهنگی و تعامل ارگان های مستقر در فرودگاه محقق خواهد شد.

جزینی زاده ضمن اشاره به اهمیت توسعه کسب و کار در فرودگاه‌های استان تاکید کرد: نگهداری اصولی زیرساخت‌های موجود و بهره برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت‌های فرودگاهی از دیگر موارد مورد توجه اداره کل فرودگاه‌های استان است.

وی با اشاره به عمده ترین نیازهای فرودگاه‌های استان گفت: در حال حاضر اصلی ترین نیاز فرودگاه‌های کرمان اصلاح و بروزرسانی دستور العمل های مرتبط جهت اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری است که در راستای تحقق این مهم برنامه‌هایی را در دستورکار داریم.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ این مسئول در پایان با بیان اینکه در حال حاضر حدود 100 سورتی پرواز در هفته در فرودگاه کرمان انجام می شود، گفت: به دلیل جاذبه های معنوی و گردشگری استان و البته تقاضای مسافران به دنبال افزایش پروازها و برنامه‌ریزی برای برقراری مسیرهای پروازی جدید در تمام فرودگاه‌های کرمان هستیم.