شناسهٔ خبر: 117926 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره مدیریت راه های استان مازندران خبر داد:

انسداد۴ روزه محور فرعی گلوگاه-دامغان

مازندران - انسداد رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از مسدود بودن محور فرعی گلوگاه-دامغان (محدوده ساختمان منصورنوری تا توسکا چشمه) از ۱۷تا۲۰ مهر به صورت ۲۴ ساعته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران  اظهار داشت: به منظور انجام اجرای عملیات احداث آبرو در راستای رفع نقاط حادثه خیز (سیل گیر) و افزایش ایمنی راه محور فرعی گلوگاه-دامغان (محدوده ساختمان منصورنوری تا توسکا چشمه) این محور از تاریخ ۱۷مهر تا۲۰ مهر به صورت ۲۴ ساعته مسدود است.

محسن هاشمی گفت: در زمان انسداد این محور، کاربران عزیز جاده ای می توانند از محورهای ساری-کیاسر –دامغان،بندر گز-وازوار-نیالا ،پاسند به یخکش به عنوان محور جایگزین تردد کنند.

گفتنی است کاربران جاده ای و مسافرین محترم جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند. همچنین سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می دهد.