شناسهٔ خبر: 117936 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در بازدید مدیرکل دفتر توسعه مسکن از پروژه مسکن نهضت ملی در شهر جدید هشتگرد مطرح شد؛

تاکید بر تسریع ساخت مسکن در شهر جدید هشتگرد

بازدید از هشتگرد در بازدید مدیرکل دفتر توسعه مسکن از پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی در شهر جدید هشتگرد بر تسریع ساخت مسکن در این شهر تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید مهدی میرجوادی، مدیرکل دفتر توسعه مسکن با حضور در شهر جدید هشتگرد از این شهر بازدید و درملاقات مردمی درباره مشکلات متقاضیان گفت و گو کرد.

در این سفر یک روزه جریان آماده‌سازی نهایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و مسکن مهر از سوی مدیرکل توسعه مسکن بررسی و پیگیری لازم برای رفع هرچه سریع تر مشکلات انجام شد.

وی در ملاقات مردمی چند مشکل مطرح را به جد پیگیری کرد و در بازدید از پروژه‌های بازدید شده با پیمانکاران صحبت و بر تسریع در آماده سازی تاکید کرد.

میرجوادی همچنین در این بازدید یکی از اقدامات مهم وزارت راه و شهرسازی را ساخت مسکن برای دهک‌های پایین جامعه و اقشار کم درآمد خواند که باید از ظرفیت‌های قانونی جهش تولید مسکن ملی بهره کافی را برد و با همکاری مجموعه شرکت عمران شهرجدید مهستان باید به نهضت ملی مسکن این شهر سرعت بخشید.

وی بر تسریع تامین زمین و همچنین روند اجرای پروژه‌ها طبق زمانبندی تاکید کرد و خواستار تلاش برای اجرای طرح‌ و پیشرفت پروژه‌ نهضت ملی مسکن شد.