شناسهٔ خبر: 117973 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد؛

محرومیت‌زدایی و ایجاد حس ذهنی و عینی عدالت در جامعه با حضور خیران

آقای اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در چهارمین گردهمایی انجمن خیرین راه و ترابری حضور خیران را عاملی برای محرومیت‌زدایی و ایجاد حس ذهنی و عینی عدالت در جامعه خواند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، ایمان اسلامیان،‌ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با حضور در چهارمین گردهمایی انجمن خیرین راه و ترابری که روز دوشنبه، ۱۸ مهرماه در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، بخش اقتصادی را دارای سه رکن دولتی، خصوصی و تشکیلات مردمی و غیر دولتی خواند و گفت: این بخش بسیار پررنگ و قدرتمند است که سبب می‌شود اقتصاد کشور عادلانه‌تر توزیع شود. 

وی سهم بخش سوم اقتصاد در بسیاری از کشورهای پیشرفته را بسیار پررنگ خواند و عنوان کرد: امیدواریم در ایران نیز شاهد افزایش انجمن‌های مشابه انجمن خیرین راه و ترابری باشیم، چراکه حضور چنین انجمن‌هایی در محرومیت‌زدایی و ایجاد حس ذهنی و عینی عدالت در جامعه تاثیر می‌گذارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی خیران راه و ترابری را گمنام برشمرد و گفت: ایمن‌سازی و نگهداری جاده‌ها توسط خیرانی انجام می‌شود که جان هزاران نفر را از مرگ نجات می‌دهند اما نامشان دیده نمی‌شود.

اسلامیان تاکید کرد: مدهای حمل و نقل و جاده‌های کشور یکی از تجلیات جدی کارآمدی کشور محسوب می‌شوند و در ارزیابی اخیر بانک جهانی در این گزارش‌ها جاده‌های مواصلاتی ایران یکی از جاده‌های برتر و در تراز کشورهای توسعه‌یافته معرفی شده است و به این امر افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به لطف انجمن خیرین راه و ترابری شاخص‌های بهینه‌تری خواهیم داشت، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی و عدالت محوری نیز یکی از مباحثی است که در حوزه خدمت‌رسانی به مردم مطرح است و امیدواریم با فعالیت‌های این انجمن شاهد ارتقاء بیشتر این موضوع باشیم و در گام‌های بعد با کمک و رهنمودهای خیران نقشه راه‌های کشور را در بخش صادرات محوری نیز داشته باشیم. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی تمام قد حامی و خدمتگزار خیرین راه و ترابری خواهد بود.