شناسهٔ خبر: 117983 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ۱۲ کیلومتر راه روستایی در شهرستان عنبرآباد

بازدید محمودی عنبرآباد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در بازدید از روند پروژه های در دست اقدام این اداره کل در این شهرستان گفت: در حال حاظر پل گزآباد با دو دهانه ۱۵ متر و اعتبار ۶میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در دست ساخت است .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (جنوب کرمان) مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در بازدید از روند پروژه های در دست اقدام این اداره کل در این شهرستان گفت: در حال حاظر پل گزآباد با دو دهانه ۱۵ متر و اعتبار ۶میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در دست ساخت است .

مجتبی محمودی افزود: همچنین پل بهرامی با ۶ دهانه ۲۰ متری با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان و پل توکل آباد با ۲ دهانه ۱۵ متری و اعتبار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در دست ساخت هستند که با توجه به روند فعالیتی سرعت کار بیشتر خواهد شد .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان همچنین در بازدید از محورهای روداب به درچشمه بازدید کرد و گفت: ۳ کیلومتر از محور عنبرآباد به ریگ آباد برای انجام آسفالت در حال انجام است.
وی همچنین از پروژه آبنمای زاروکی بازدید کرد و گفت: در مجموع به زودی ۱۲ کیلومتر راه روستایی در حوزه شهرستان عنبرآباد آسفالت خواهد شد که تاثیر مثبتی در پیشرفت و توسعه مناطق کوهستانی این شهرستان خواهد داشت .
همچنین جلسه کارگروه پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان عنبرآباد با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان ،فرماندار عنبر آباد،رئیس دادگستری و دادستان با محوریت رفع مناطق پر تصادف و حادثه خیز برگزار شد .