شناسهٔ خبر: 117994 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در تشریح عملکرد شش ماهه اعلام شد؛

توزیع ۳۸ تن آسفالت برای لکه‌گیری و بهسازی محورهای مواصلاتی نظرآباد

تشریح عملکرد راهدای نظرآباد رئیس اداره راهداری نظرآباد ضمن تشریح عملکرد ۶ ماه این اداره برای ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای، گفت: توزیع ۳۸ تن آسفالت برای لکه‌گیری و بهسازی محورهای مواصلاتی تحت پوشش از جمله این اقدامات بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز) محمد همیالی اظهارکرد: اداره راهداری نظرآباد در طول سال اقدامات متعددی انجام می‌دهد تا کیفیت راه‌های این شهرستان بهتر شود و مردم با آرامش خاطر بیشتری سفر کنند.

وی با تاکید براینکه خدمت‌رسانی به شهروندان و کاربران جاده‌ای مهم ترین هدف نیروهای راهداری است، گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری اقدامات قابل توجهی در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نظرآباد انجام شده که از جمله آن می‌توان به تسطیح اراضی واقع در حریم محور سیپورکس، تخریب  تاسیسات غیرمجاز و آزادسازی حریم راه در محور احمدآباد، نصب تابلو در محور نجم آباد، پاکسازی  حریم راه محور نجم آباد و ازبکی  اشاره کرد.

وی افزود: در این بازه زمانی تعمیر و مرمت ۵۲۰ شاخه گاردریل در آزادراه کرج-قزوین حوزه نظرآباد، تعمیر، نگهداری و سرویس ۴۸ دستگاه ماشین‌آلات و انجام گشت راهداری به صورت شبانه‌روزی با محوریت پاکسازی سطح راه، حریم راه و  پارکینگ‌ها انجام شد.

این مسئول همچنین به لکه‌گیری و آسفالت محورهای نجم‌آباد، خلیج فارس، آزادراه و محور قدیم نظرآباد اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۸ تن آسفالت برای لکه‌گیری این محورها استفاده شده است.

رئیس اداره راهداری نظرآباد در پایان اجرای عملیات لکه‌گیری و آسفالت در محورهای مواصلاتی استان را در کاهش تصادفات جاده‌ای بسیار موثر دانست و افزود:  پیشگیری از حوادث رانندگی به عوامل مختلف و مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان بستگی دارد اما راهداری نظرآباد برای کاهش آمار تصادفات رانندگی از همه امکانات و توان استفاده می‌کند تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموارتر و ایمنی راه‌ها بیشتر شود.