شناسهٔ خبر: 118090 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

نصب ۱۹۰۰ قطعه گاردریل در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی در نیمه نخست سال جاری

گاردریل آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از نصب ۱۹۰۰ قطعه گاردریل در محورهای مواصلاتی استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات شاخص این اداره کل در حوزه ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان با اقدامات متعدد راهداری از آغاز تا پایان شهریور ماه سال جاری گفت : در این مدت ۱۹۰۰ قطعه گاردریل در جاده های استان نصب و برای جمع آوری و تعمیر ۳۱۵۰ قطعه گاردریل دیگر نیز اقدام شده است.

وی افزود : نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر ترانشه برداری جهت اصلاح هندسی و حذف نقاط کور در جاده ها ، تعمیر ۲۵۵ عدد نرده حفاظ و قرنیز ، بالغ بر ۲۳۶۸ کیلومتر تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه محورهای مواصلاتی ، ۱۶۰۱ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم جاده ها و نزدیک به ۲۱۰۰ کیلومتر خط کشی محورهای ارتباطی استان از سایر اقدامات شاخص انجام شده مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در نیمه نخست امسال بوده است.

آرامون با ذکر سایر پروژه های راهداری جهت ایمن سازی و بخشنده نمودن محورهای استان از نصب ۳۵۳۱ تابلو علائم و ایمنی ، جمع آوری، بازسازی و تعمیر بالغ بر ۴۱۰۰ تابلو علائم و ایمنی، تعمیر و نصب ۸۱۲ چراغ هشدار چشمک زن ، تنقیه ۳۴۴ پل ، تعمیر و نگهداری از نزدیک به ۴۵۰۰ چراغ روشنایی یا تابلو های برق، انجام ۱۰۴۸ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه و انسداد ۱۴۲ مورد دسترسی های غیر مجاز خبر داد.

این مقام مسئول ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری ۱۲۱۹ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه ابلاغ و ۱۲۱ مورد احکام قضایی در این خصوص اجرا شده و همچنین نصب ۵۹۷ قطعه نیوجرسی و بالغ بر ۱۰ هزار تن نخاله برداری از سایر کارهای انجام گرفته در این مدت بوده است.