شناسهٔ خبر: 118102 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اعلام کرد:

ثبت بیش از ۲۱۲ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ خوزستان

سامانه 141 سرپرست معاونت فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۱۲ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ استان ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، لاله صاحبی بزاز اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۲ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ استان به ثبت رسید.

وی افزود: دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه ها و شکایت رانندگان حمل و نقل عمومی درخصوص عدم پرداخت کرایه از جمله مواردی است که هم استانی های گرامی در تماس با سامانه ۱۴۱ به آن اشاره کرده اند .

سرپرست معاونت فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: آگاهی از آخرین وضعیت راه‌های استان، شرایط راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آن‌ها دست یابند.

صاحبی بزاز یادآورشد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و شرایط آب و هوایی مردم پیش از اقدام به سفر وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ پیگیری کنند.