شناسهٔ خبر: 118128 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر پایانه مرزی بیله سوار خبرداد:

ترددبیش از ۳۹ هزار نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مسافر مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت:۳۹ هزار و ۲۶۸ نفر مسافر در ۶ ماهه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،لطف اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار گفت:از این تعداد ۲ هزار و۶۳۸ نفر ایرانی و ۳۶ هزار و ۶۲۹ نفر نیز مسافر خارجی است.

وی افزود:مسافران ایرانی بصورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه  از این تعداد  ۲هزار و ۶۰۰ نفر مسافر ورودی ایرانی است تصریح کرد:تعداد مسافران خروجی ایرانی نیز ۳۲ نفراست.

بابایی در ۶ ماهه گذشته از افزایش ۳۵۰ درصدی مسافران خروجی خارجی در پایانه مرزی بیله سوار خبرداد و خاطرنشان شد:در این مدت ۱۹ هزار و ۶۰۹ نفر مسافرخارجی از پایانه مرزی بیله سوار خارج شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴ هزار و ۳۵۱ نفر بود رشد چشمگیری را شاهد هستیم.

وی تعداد مسافران ورودی خارجی را نیز ۱۷ هزار نفر عنوان کرد و اظهار داشت:نسبت به مدت مشابه سال قبل که این رقم ۴ هزار و ۸۶۴ نفر بود افزایش ۲۵۰ درصدی را در تردد مسافران ورودی خارجی شاهد هستیم.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار ازتردد ۶۹ هزار و ۱۴۷دستگاه وسیله نقلیه ائم از پر و خالی از پایانه مرزی بیله سوار خبر دادو گفت:در ۶ ماهه گذشته ۶۸ هزار و ۱۹۶ دستگاه کامیون،۹۲۸ دستگاه اتوبوس و ۲۳ دستگاه سواری از مرز بیله سوار تردد کرده اند.