شناسهٔ خبر: 118221 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی:

شهدا و ایثارگران چراغ هدایت ما در خدمت به مردم هستند

مشاور وزیر  مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران با اشاره به اینکه شهدا و ایثارگران چراغ هدایت ما در خدمت به مردم هستند، گفت: دیدار با خانواده‌های ایثارگران و خانواده‌های شهدا به ما روحیه خدمت می دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، حمید مردانیان در جریان سفری سه روزه به آذربایجان غربی در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، اظهار داشت: هدف ما عمل به مطالبات رهبری یعنی ترویج فرهنگ ایثارگری جهاد در سطح جامعه است.

وی بیان کرد: دشمن به‌دنبال ایجاد شکاف در جامعه بوده و یکی از برنامه‌های اساسی وزارت راه و شهرسازی ایجاد وحدت و همبستگی‌ است و در این سفر با خانواده‌های شهدای اهل تسنن،ارامنه ، شهدای مدافعان حرم نیز دیدار خواهیم داشت.

مشاور عالی وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: وحدت از نیازهای اساسی جامعه امروزی است. 

مرادنیان تاکید کرد: امنیت امروز مرهون تلاش های ایثارگران و از خودگذشتگی شهدای این مرز و بوم است باید راه و روش و منش این مجاهدان ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار اظهار داشت :شهدا و ایثارگران کسانی بودند که برای پایداری و اقتدار نظام و انقلاب بسیار تلاش کردند که باید قدران زحمات این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام والمسلین سید مهدی قریشی ادامه داد: دیدار و ملاقات با خانواده‌های ایثارگران و شهدا اقدامات حسنه‌ای است که نباید ترک شود و این دیدارها باید در جامعه به صورت گسترده ترویج شود .

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران باعث روحیه دهی به خانواده‌ها و حتی خود ما می‌شود که این اقدامات باعث می‌شود از مسیر انقلاب جدا نشویم .