شناسهٔ خبر: 118228 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۶ ماهه سالجاری صورت پذیرفت:

رشد ۵۴۰ درصدی خط کشی محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان

ببینید/خط كشی و ايمن سازی محورهای منتهی به پايانه مرزی ریمدان جهت تردد ايمن زائرين اربعين حسينی رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از رشد ۵۴۰ درصدی خط کشی محورهای مواصلاتی در حوزه تحت پوشش این اداره کل در ۶ ماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،عبد الرحمن نارویی اظهار داشت :به منظور افزایش ایمنی،کاهش تصادفات و حوادث ترافیکی و افزایش دید رانندگان خصوصا در شب،عملیات خط کشی یک هزار و ۶۸۰ کیلومتر از راه های ارتباطی تحت پوشش این اداره کل در این مدت انجام شد که در مقایسه با سال گذشته رشد ۵۴۰ درصدی را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: عملیات خط کشی در زمره امورات مهم و حساس در نگهداری راه ها است که به طور مستمر و در فواصل زمانی با توجه به نیاز انجام می شود و تاثیر مستقیم در ارتقاء ایمنی و آگاهی بخشی به رانندگان دارد.

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: اقدامات ایمنی که برای کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی مورد نیاز است طبعاً با جدیت پیگیری و اجرا می شود اما از رانندگان و کاربران جاده ای نیز تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئنه و انجام رانندگی ایمن در کاهش تصادفات نقش خود را ایفا کنند.