شناسهٔ خبر: 118248 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد:

نصب ۷۱۲۰ عدد علائم ایمنی،۴۱۵۰ متر مربع علائم افقی و نقوش و ۸۸۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی

نصب علائم رئیس اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل راهداری جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با هدف ارتقاء ایمنی عبور بیش از هفت هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محور های جنوب استان توسط راهداران این اداره کل در ۶ ماهه سالجاری نصب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از ایرانشهر،عبدالرحمن نارویی با بیان اینکه علائم جاده ای در افزایش ضریب ایمنی راه ها نقش موثری دارد و زبان گویای جاده ها محسوب می شود،اظهار داشت: با هدف ارتقاء ایمنی عبور و افزایش ضریب ایمنی تردد کاربران جاده ای تعداد هفت هزار و ۱۲۰ عدد علائم و تجهیزات ایمنی، چهار هزار و ۱۵۰ متر مربع علائم و نقوش و همچنین ۸۸۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی در محور های جنوب استان توسط راهداران این اداره کل در ۶ ماهه سالجاری نصب شد.

وی افزود: این علائم شامل انواع تابلو های اخباری و انتظامی در محور های مواصلاتی جنوب استان است.

رئیس اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان تقویت علائم افقی و عمودی ،بهبود وضعیت حفاظ راه ها را از جمله فعالیت های اداره ایمنی راه های جنوب استان اعلام و تصریح کرد: نصب این علائم علاوه بر هشدار و اطلاع رسانی سبب ارتقاء ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده ای می شود.

نارویی تاکید کرد: علائم و تجهیزات ایمنی نصب شده این مدت در راه های ارتباطی جنوب استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۰۰ درصدی را در این بخش نشان می دهد.

وی از نصب ۸۸۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی و همچنین چهار هزار و ۱۵۰ متر مربع علائم و نقوش در راه های جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: با اقدامات مطلوب این اداره در افزایش ضریب ایمنی شاهد رشد قابل توجه نصب تابلو های اطلاعاتی در راه های جنوب استان هستیم.

نصب ۷۱۲۰ عدد علائم ایمنی،۴۱۵۰ متر مربع علائم افقی و نقوش و ۸۸۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی