شناسهٔ خبر: 118283 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با همکاری مجموعه ای از شرکت‌ها؛

ششمین دوره جایزه ملی تعالی با حضور ۱۹۹ شرکت برگزار شد

محمد مخبر ششمین دوره جایز ملی تعالی و پیشرفت با همکاری مجموعه ای از شرکت ها توسط مرکز ملی تعالی و پیشرفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ششمین دوره جایز ملی تعالی و پیشرفت با همکاری مجموعه ای از شرکت ها توسط مرکز ملی تعالی و پیشرفت برگزار شد.

در ابتدای این همایش مخبر معاون اول رئیس جمهور با مهم دانستن جوایز تعالی در ارایه تصویری روشن از فعالیت شرکت ها از زحمات بی شائبه دکتر ایروانی به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری جایزه تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه ایروانی رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت با بیان اینکه در سیاست‌های کلی برنامه هستیم، و اینکه هدف محوری پیشرفت توأم با عدالت است، بهره وری را به عنوان راهبرد اصلی کشور مطرح کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: سیاست های کلی برنامه هفتم را دربرگیرنده اهداف، اقدامات، الزامات و اولویت‌های راهبردی هستند و نهادهای انقلاب اسلامی هر چند سهم اندکی از اقتصاد را دارند و تنها 2.9 درصد از تولید ناخالص ملی را شامل می‌شوند، نقش پیشرو و الگو را ایفا می‌کنند.
 وی اظهار داشت: نهادها با برنامه‌ریزی همراستا با سیاست‌های کلی برنامه هفتم می‌توانند جهت گیری اقدامات خود را در همین راستا تنظیم کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت با بیان اینکه جوایز تعالی و ساز و کارهای تعالی این امکان را فراهم می‌کنند که کیفیت نظامات اداره بنگاهها در جهت اهداف راهبردی تنظیم شود افزود: سال آینده هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با هدف ارتقاء فرهنگ تعالی و توانمندسازی بنگاهها در امر بهره وری برگزار خواهد