شناسهٔ خبر: 118284 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛

همکاری با اصناف مختلف در اداره شهرهای جدید

علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام آمادگی کامل این مجموعه برای همکاری با خیرین در امر ساخت‌وساز، گفت: ما باید در اداره شهرها از اصناف گوناگون از جمله هنرمندان در اداره بخش تخصصی مربوط به آن صنف استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، در جلسه بررسی و ارتقای همکاری با خیرین سلامت و هنرمندان حوزه هنری در شهرهای جدید که با حضور سید علیرضا مکبری مدیرکل دفتر توسعه فرهنگی و اجتماعی و همچنین سایر مدیران مربوطه برگزار شد، ضمن اعلام آمادگی کامل این مجموعه در همکاری و کمک به مجموعه خیرین در امر ساخت و ساز در شهرهای جدید بیان کرد: شهرهای جدید در حال حاضر در حوزه های گوناگونی دارای مشکلاتی است که ما اعتقاد داریم این مشکلات در کنار مردم و با همراهی آن‌ها به پایان خواهد رسید، چراکه تصدی‌گری در این حوزه هیچ‌گاه نتیجه مطلوبی به همراه نداشته است.

جعفری در این راستا تأکید کرد: ضمانت می‌کنیم در این راه از هیچ کمکی از جمله اخذ پروانه بهره برداری برای تسریع در روند بهره برداری از مراکز ساخته شده دریغ نکنیم.

وی افزود: ما باید بتوانیم برای ارتقای سطح فرهنگی – اجتماعی در شهرها الگو سازی کرده و از این ظرفیت (هویت بخشی و ایجاد حس تعلق خاطر در شهروندان) در جهت مشارکت مردم برای اداره شهرها استفاده کنیم.

به گزارش شرکت عمران شهرهای جدید، مدیرعامل این شرکت وجود خیرین در این حوزه را بالاترین فرصت و کمک در این مسیر قلمداد کرد و گفت: ما باید در اداره شهرها از اصناف گوناگون از جمله هنرمندان در اداره بخش تخصصی مربوط به آن صنف استفاده کنیم.