شناسهٔ خبر: 118289 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

سلامت اداری، پشتکار و صداقت سه اصل مهم کاری است

راهداری گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه مجموعه راهداری و حمل و نقل، مجموعه ای پرکار است که لحظه ای غفلت از آن تبعات فراوانی به همراه دارد، گفت: سلامت اداری، پشتکار و صداقت سه اصل مهم در تحقق اهداف سازمانی این مجموعه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در جلسه شورای اداری اداره کل با حضور معاونین، روسای ستادی و شهرستانی اظهارداشت: راهداری و حمل و نقل کاری مردم محور است که از غرب تا شرق استان جزو خدمات گیرندگان آن هستند و لازم است که تمام تلاش برای رضایتمندی،تکریم و تسریع در امور کاری مردم صورت گیرد.

وی همچنین به رعایت نظم و انضباط کاری، صرفه جویی در اعتبارات، نگهداری خودروها، توجه به ایمن سازی محورها و جبران عقب افتادگی های آنها، فرهنگ سازی ترویج نماز و اقدامات فرهنگی، مستندسازی فعالیت ها و تشکیل کمیته پایش و رصد لحظه ای اتفاقات بخش حمل و نقل؛ بعنوان موارد مهم دیگر تاکید کرد.

این مقام مسوول گلستانی با لزوم ایجاد و توسعه زیرساخت های جاده ای و ایمن سازی مسیرهای اصلی بویژه ترانزیتی استان، تصریح کرد: بدلیل تردد کامیون های ترانزیتی از محورهایی همچون خوش ییلاق و آزادشهر به سمت مرز اینچه برون؛ راهداری مستمر آنها توجه ویژه ای را می طلبد.

به گفته مصدقی، پاسخ بموقع مکاتبات اداری، تعامل با دستگاههای هم خانواده و ذیربط و دستگاههای قضایی، انتظامی و پلیس راه و حساسیت بر علت وقوع تصادفات و حضور بموقع در صحنه و تسریع اطلاع رسانی، بخشی دیگر از اولویت های کاری است.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان و آغاز بارندگی ها بر آمادگی ماشین آلات و تجهیزات راهداری و دپوی شن و نمک کافی و تجهیز و آماده سازی راهدارخانه ها تاکید ویژه داشت و گفت: حضور میدانی معاونین و روسای ستادی و شهرستانی در حوزه های مختلف کاری برای تسهیل امور در چارچوب قوانین و مقررات و انعطاف پذیری؛ امری بدیهی و لازم قلمداد می شود.

موضوعات مرتبط با طرح راهداری ضربتی و راهداری زمستانی و ایمن سازی محورها، افزایش اعتبارات راههای روستایی بویژه در نقاط برفگیر و کوهستانی، تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تجهیزات و فضاهای اداری از مهمترین مواردی بود که معاونین و روسای ستادی و شهرستانی در این جلسه به آن پرداختند.