شناسهٔ خبر: 118307 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خبر داد:

۱۸ درصد رشد صدور بارنامه در شش ماهه اول سال جاری

18 درصد رشد صدور بارنامه معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: امسال رشد ۱۸درصدی صدور بارنامه و ۵ درصد صدور صورت وضعیت و ۱۲ درصد صدور برگ معاینه فنی را تا کنون شاهد بودیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری) حسین مالکی گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری تا کنون تعداد ۱۸۹۷۹۳ بارنامه صادر شده و ۲۸۳۴۲۴۱ تن بار جابجا شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

وی افزود: درخصوص جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد ۲۱۹۷۶۴ صورت وضعیت سفر صادر شده و ۱۳۵۱۷۱۳ مسافر جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵ درصدی داشته است.

وی عنوان کرد حوزه اداره ایمنی و ترافیک تعداد برگ معاینه فنی صادر شده در شش ماهه اول سال تعداد ۱۶۹۲۵ می باشد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته است.

مالکی در پایان بیان کرد در شش ماهه اول سالجاری تعداد ایمن سازی فیزیکی مدارس حاشیه راهها ۵ مدرسه و خط کشی و آشکارسازی۱۰ مدرسه انجام گردیده است و۵۰۰ مورد آموزش به راکبین موتور سوار و توزیع کلاه ایمنی نیز از اقدامات سالجاری در این حوزه بوده است.