شناسهٔ خبر: 118311 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد : 

 انجام ۱۵ کیلومتر آسفالت راههای روستایی شهرستان میاندوآب تا پایان فصل کاری سال جاری

شهرستان میاندوآب  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از انجام ۱۵ کیلومتر آسفالت راههای روستایی شهرستان میاندوآب تا پایان فصل کاری سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و هیات همراه با حضور در فرمانداری شهرستان میاندوآب به همراه فرماندار و پیمانکاران به بررسی آخرین وضعیت و برنامه ریزی برای اتمام پروژه های راهداری و راه های روستایی این شهرستان بویژه پروژه های مصوب سفر استاندار پرداختند.

 آرامون در حاشیه این جلسه ضمن اعلام  برخورداری ۹۷ درصدی خانوار روستایی شهرستان میاندوآب از راه آسفالته و نیزآسفالت ۲۰ کیلومتر از راههای روستایی شهرستان میاندوآب از جمله محور نصیر کندی - شریفلو به طول ۲ کیلومتر و نیز محورهای هوبه کوخان و نبی کندی و پیگیری برای پرداخت مطالبات پیمانکاران این پروژه ها  گفت : با تصمیمات گرفته شده در این جلسه تا پایان فصل کاری سال جاری نیز ۱۵ کیلومتر دیگر از محورهای روستایی این شهرستان از جمله محورهای زنجیر آباد ، ده ویس آقا ، تلخاب ، مرجان آباد و قلعه بزرگ آسفالت خواهد شد.

 وی افزود: در این جلسه همچنین پیگیری های لازم برای شروع عملیات روکش آسفالت محورهای میاندوآب - بوکان به طول ۶ کیلومتر و نیز کمربندی جنوبی میاندوآب و محور میاندوآب - مهاباد به طول ۱.۷ کیلومتر انجام شد.

 این مقام مسئول از ساماندهی تابلو و علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب ، نصب تابلوهای اطلاعاتی در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان ، بررسی مشکلات تامین سوخت ماشین آلات راهسازی پیمانکاران بعنوان سایر موضوعات بررسی شده این جلسه با حضور فرماندار و پیمانکاران یاد کرد که تصمیمات لازم برای پیگیری آنها انجام گرفت.

 گفتنی است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و هیات همراه بعد از اتمام این جلسه بصورت میدانی از برخی از محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب بازدید و از روند و شرایط ایمن سازی این محورها دیدن کرده و تصمیمات لازم را برای ایمن نمودن بیشتر اتخاذ کردند.