شناسهٔ خبر: 118315 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین:

پروژه های نهضت مسکن به نسبت آورده متقاضیان به آن ها تخصیص داده می شود

شورای مسکن قزوین2 مدیر کل راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن استان گفت: در راستای ایجاد مکانیسم های تشویقی جهت افزایش مشارکت متقاضیان در تامین به موقع آورده های مالی و اتمام پروژه ها با پیشرفت فیزیکی بالا، مقرر شد امکان جابجایی متقاضیان به صورت شناور در پروژه ها بر اساس میزان آورده مالی و پیشرفت فیزیکی انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان قزوین، جلسه شورای تامین مسکن استان به ریاست معاون عمرانی استاندار و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی استان، با حضور اعضای شورا در محل سالن جلسات استانداری تشکیل شد و آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت. 

سیدعلی هاشمی، مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به بررسی مصوبات جلسات قبلی شورای تامین مسکن در جلسه گفت: تسریع در اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در اولویت برنامه‌های اداره کل بوده و در این راستا از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد تعاونی های مسکن مهر که به هر دلیلی تاکنون بلا تکلیف مانده اند گفت: لازم است لیستی از مشکلات و مسائل آنها جهت جمع بندی به اتاق تعاون و اداره کار ارائه شود و در جلسات شورای مسکن گزارش شود تا اگر نیاز به هماهنگی بین دستگاه ها بود همینجا تصمیم گیری شود.

 هاشمی در خصوص تامین مسکن متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) و سازمان بهزیستی گفت: مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی به منظور کاهش قیمت تمام شده مسکن برای این متقاضیان، راهکارهای اجرایی را در دستور کار قرار دهد.

 دبیر شورای مسکن استان‌ افزود: به منظور نظارت مستقیم و همه جانبه بر عملکرد پیمانکاران طرح های نهضت ملی مسکن، جلسات دوره ای و ویژه ای با حضور معاون عمرانی استاندار و تمام پیمانکاران مربوطه و با حضور مدیر عامل هر شرکت  به صورت مستمر برگزار شده و مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد و گزارشات آنها در جلسه بعد ارائه می شود.