شناسهٔ خبر: 118320 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

تکمیل عمده کار پروژه محور شهرکرد - شلمزار تا پایان سال جاری

شهرکرد ـ شلمزار مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از تکمیل و بهره برداری عمده بخش های محور شهرکرد- شلمزار تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، حسینعلی مقصودی با اشاره به ترافیک بالای محور شهرکرد- شلمزار، گفت: طی دو ماه گذشته در مجموع ۱۰ کیلومتر از دوقطعه پروژه تکمیل شده است و طی روزهای آینده ۵ کیلومتر دیگر هم آماده اجرای آسفالت خواهد شد.

وی افزود: به غیر از نقاط دارای مشکل ـ که در حال پیگیری هستند ـ تلاش بر این است ۲۰ کیلومتر از این محور در هر دو قطعه، تا پایان سال جاری آماده بهره برداری شود.

مقصودی در خصوص ۶ کیلومتر نهایی محور در دو قطعه نیز که همان نقاط دارای مشکل و تملک هستند، اظهار امیدواری کرد؛ با پیگیری مسئولین استانی و محلی مشکل این نقاط حل و در ابتدای سال آینده عملیات اجرایی آن ها نیز به تمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تلاش مسئولین برای تأمین کل اعتبار باقیمانده این پروژه از محل اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری، ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر برای این پروژه آزاد شده و در حال پرداخت بابت بدهی به پیمانکاران است.

پروژه احداث باند دوم محور پرتردد شهرکرد ـ شلمزار به عنوان بخشی از طرح شهرکرد ـ خوزستان به طول ۲۶ کیلومتر در دوقطعه در حال اجراست.