شناسهٔ خبر: 118328 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل هواشناسی استان خبر داد؛

کسب رتبه اول هواشناسی هرمزگان در ارزیابی سال ۱۴۰۰

رنجبر مدیر کل هواشناسی هرمزگان مدیر کل هواشناسی هرمزگان از کسب برتر اداره کل هواشناسی این استان در ارزیابی اختصاصی سطح نهایی با کسب امتیاز حداکثری (۱۰۰۰) و تحقق صد در صدی برنامه‌های عملیاتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید رنجبر، مدیر کل هواشناسی استان هرمزگان درباره رتبه این استان در ارزیابی سال ۱۴۰۰ گفت: در دوره ارزیابی سال ۱۴۰۰ بر اساس شاخص‌های اختصاصی در محورهای هواشناسی و اقلیم‌شناسی با کسب امتیاز ۱۰۰۰ و تحقق صد در صدی برنامه های عملیاتی مربوطه در سطح استان هرمزگان حائز رتبه اول شد.

مدیرکل هواشناسی هرمزگان خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده، از میان ۵۷ دستگاه اجرایی ارزیابی شده در سطح استان هرمزگان، تنها ۱۴ دستگاه در شاخص‌های اختصاصی امتیاز ۱۰۰۰ را کسب کرده و همچنین از میان ۱۳ دستگاه اجرایی گروه تولیدی و خدماتی ارزیابی شده، تنها ۸ دستگاه در شاخص‌های اختصاصی حائز امتیاز ۱۰۰۰ شده است.

وی افزود: اداره کل هواشناسی استان هرمزگان با کسب حداکثر امتیاز و تحقق صددرصدی برنامه های عملیاتی مربوطه بر اساس شاخص‌های اختصاصی در محورهای هواشناسی و اقلیم‌شناسی از جمله دستگاه‌های برتر استان در سال ۱۴۰۰ شناخته شده است.