شناسهٔ خبر: 118332 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشتهارد:

ارتقای ایمنی راه؛ اولویت اول راهداری اشتهارد است

ارتقای ایمنی راه‌های اشتهارد رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشتهارد با تاکید بر اینکه ارتقای ایمنی راه‌ها اولویت اول این اداره است، گفت: لکه‌گیری و آسفالت، اصلاح شیب شیروانی و نصب سرعتکاه از جمله اقداماتی است که برای تحقق این هدف در محورهای تحت پوشش انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، محراب رحیمی اظهارکرد: از مجموع راه‌های استان البرز، ۱۲۰ کیلومتر راه اصلی و ۸۰ کیلومتر راه فرعی در حوزه استحفاظی اداره راهداری شهرستان اشتهارد قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این اداره در طول سال اقدامات متعددی برای خدمت‌رسانی به شهروندان و کاربران جاده‌ای انجام می‌دهد، گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری اقدامات قابل توجهی در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشتهارد انجام شده که از جمله آن می‌توان به لکه‌گیری محور اشتهارد- ماهدشت، لکه‌گیری و آسفالت گرم در محور اشتهارد- نظرآباد وکمربندی اشتهارد، اصلاح شیب شیروانی و شانه‌سازی و اصلاح شانه راه در محور اشتهارد- ماهدشت و نصب ۲۰۰ تابلوی مسیرنما و اطلاعاتی در جاده‌های روستایی اشاره کرد.

وی افزود: همچنین در این بازه زمانی پاکسازی راه، گشت‌زنی ۲۴ ساعته در حوزه استحفاظی و بازدید از روند فعالیت مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی به صورت مستمر انجام شده است.

این مسئول بیان کرد: از دیگر اقدمات اجرایی در ۶ ماهه نخست سال می‌توان به ایمن سازی دوربرگردان‌ها، نصب بشکه‌های ترافیکی در محور اشتهارد- ماهدشت- بویین‌زهرا، لکه‌گیری کمربند اشتهارد، نصب سرعتکاه و چشم گربه‌ای در محور اشتهارد- ماهدشت، بویین‌زهرا و راه روستایی ایپک، اجرای شیار لرزاننده در راه‌های تحت پوشش، رنگ‌آمیزی پایه تابلو و پاکسازی حاشیه راه‌ها از نخاله اشاره کرد.

رحیمی در پایان با تاکید براینکه همه تلاش نیروهای راهداری اشتهارد افزایش رضایتمندی مردم است، گفت: برای تحقق این هدف تمام نیروها در حیطه وظایف کاری خود به بهترین شکل ممکن عمل می‌کنند  تا کیفیت راه‌های این شهرستان بهتر شود و مردم با آرامش خاطر بیشتری سفر کنند.