شناسهٔ خبر: 118379 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلوگاه خبر داد:

بهره‌برداری ازعملیات آسفالت راه روستایی مصیب محله شهرستان گلوگاه

مازندران- کرمانی مسئول نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گلوگاه از بهره‌برداری عملیات تعریض- زیر سازی - احداث آبرو و روکش آسفالت راه روستایی مصیب محله- همچان – وزوار به طول۳کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،ابوالفضل کرمانی خلیلی اظهار داشت: در راستای بازدید و سفر شهرستانی استاندار مازندران و در پی اقدامی جهادی و انقلابی توسط راهداران پرتلاش روکش آسفالت راه روستایی مصیب محله- همچان – وزوار  و راه دسترسی(آنتنی) روستای مصیب محله مجموعا به طول ۳ کیلومتر با اعتبار  بالغ بر۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و ... است.

کرمانی خلیلی در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح کرد: اقدامات ایمن سازی از قیبل تامین روشنایی و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشکار سازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره است.