شناسهٔ خبر: 118391 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی: 

هر تصمیم در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای منجر به خدمت در راستای محرومیت زدایی است

معارفه معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در جلسه تودیع و معارفه معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل گفت : هر تصمیم در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای منجر به خدمت در راستای محرومیت زدایی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، جلسه تودیع و معارفه معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از پرسنل این اداره کل برگزار شد. 

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این جلسه گفت: حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع همانند قلب تپنده یک دستگاه عمل می‌کند و نقش حیاتی در هماهنگی با سایر بخش ها و ارائه خدمات به مردم دارد.

وی افزود: این معاونت باید نقش بزرگ خود یعنی تلاش برای ارتقای خدمات، جذب اعتبارات، تلاش برای رفاه پرسنل اداری، جلوگیری از بوجود آمدن مشکلات بیمه و احکام کارگزینی کارکنان و توجه به فاکتورهای ارزیابی و ارتقای رتبه در معیارهای ارزیابی سازمان و دستگاه‌های نظارتی را انجام دهد.

آرامون ادامه داد : توجه به سلامت مالی و اداری ، سلامت کاری همکاران ، رضایت ارباب رجوع و رفاه و معیشت کارکنان نیز باید در اولویت اصلی برنامه های معاونت توسعه مدیریت و منابع باشد.

گفتنی است در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تکریم از جواد حیدری، عبدالله اسدی به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی معرفی شد.