شناسهٔ خبر: 118470 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری مازندران:

ایمنی جاده ها مدیون خدمات مطلوب راهداران است

مازندران معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در نشست با روسای ادارات ستادی و تابعه این اداره کل به منظور بررسی تجهیزات و امکانات مورد نیاز عملیات راهداری زمستانی برگزار شد ، تاکید نمود : ایمنی جاده ها مدیون خدمات مطلوب راهداران است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،محسن محمد نژاد عنوان نمود: هدف از نشست بررسی تجهیزات و امکانات مورد نیاز عملیات راهداری زمستانی را برنامه ریزی برای تجهیز راهدارخانه ها و ماشین آلات راهداری و نیروی انسانی به منظور انجام عملیات زمستانی در گردنه های برفگیر استان است.

وی اظهار داشت : مجموعه عوامل راهداری باید با تعامل و در سایه همفکری و همدلی با بسیج نیروها و بکارگیری درست از تجهیزات و ماشین آلات و با برنامه ریزی منظم و مدون از هم اکنون برای انجام عملیات راهداری زمستانی آمادگی کامل داشته باشند.

محمدنژاد  برتعامل در بین کارکنان و روسا تاکید و اظهار داشت : همدلی و هماهنگی و احترام متقابل از جمله فاکتورهای مهم در ارائه یک کار موفق در یک مجموعه بوده ، لذا از همه عزیزان تلاشگر در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران انتظار ایجاد چنین فضایی را داشته و دارم.

وی تصریح نمود : باید همچون گذشته با تلاش و جدیت برای اهداف و برنامه های این اداره کل از هیچ کوششی دریغ نکرده و با تمام توان و امکانات برای ایجاد یک راه ایمن و استاندارد در این استان ولایتمدار بکوشیم .

معاون راهداری استان ضمن اشاره به نقش و جایگاه راهدار و برقراری امنیت عبور و مرور در جاده ها افزود: راهدار با وجود مشکلات و خطر مرگ در سخت ترین شرایط کاری به استقبال خطر می رود و به تنها چیزی که فکر می کند خدمات ارزنده ای است که به یادگار می ماند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران تهیه و تامین سوخت مورد نیاز ، تجهیز راهدارخانه ها ، تشویق نیروهای راهدار ، استفاده حداقل از نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه های فنی راه  و تهیه البسه مناسب را ضروری دانست و خاطر نشان ساخت: در سایه حضور فعال و پر رنگ و چشمگیر راهداران در محورهای برفگیر استان به همراه اقدامات ایمنی و رعایت قوانین و مقرارت از سوی رانندگان عزیز ان شاء ا... در سال جاری شاهد کاهش تصادفات و فوتی های ناشی از آن در سطح راههای استان باشیم.