شناسهٔ خبر: 118483 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خادمان زائرین اربعین حسینی (ع) و حرم رضوی گلستان تجلیل شدند

راهداری گلستان در آئینی از خادمان زائرین اربعین حسینی(ع) و حرم رضوی استان گلستان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و تعدادی از مقامات استانداری تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، در این آیین از زحمات و تلاش های شبانه روزی رانندگان، مالکان ناوگان، مدیران شرکت ها و صنوف، انجمن ها و تشکل های صنفی کارگری و کارفرمایی غرب و شرق و کارکنان ستادی و شهرستانی بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در طرح اربعین و دهه پایانی ماه صفر با اهدای لوح سپاس، قدردانی بعمل آمد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در این آیین، حرکت در مسیر اعتقادات دینی را شایسته توجه دانست و گفت: خادمان زائرین اربعین و حرم رضوی مسیری را مهیا کردند که مسبب خیر و خدمت به امام حسین (ع) شد.

سید علی مهاجر بر قدردانی از این حرکت ها تاکید و اظهارامیدواری کرد که دست در دست هم می توان اتفاقات خوبی را با نگاه استاندار برای توسعه استان رقم زد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان نیز طی سخنانی از تلاش خالصانه دست اندرکاران بخش خصوصی و همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل در اجرای بدون حادثه جاده ای و با کمترین حواشی قدردانی کرد و گفت: ارزیابی های ستاد مرکزی بیانگر عملکرد مطلوب استان در اجرای این طرح در کشور بوده است.عادل مصدقی افزود: اعزام حدود 12 هزار زائر با 774 سرویس به مرز مهران و برگشت حدود 17 هزار نفر با 500 سرویس به استان و ۴۷۰ سرویس جهت جابجایی ۵۶۴۶ نفر زائرین حرم رضوی و همچنین اعزام دو گروه 25 نفره همراه با گشت های راهداری و ناوگان باری به مهران از اقدامات این طرح بود.

به گفته وی، اختصاص 5 دستگاه اتوبوس برای اعزام اتباع افاغنه و همچنین اجرای طرح راهداری ضربتی محورهای استان همزمان با اجرای طرح اربعین با هدف ایمن سازی و نظافت و زیباسازی محورها، مجتمع ها و نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی، رفع نواقص و روشنایی محورها و غیره از دیگر اقدامات این طرح به شمار می رود.

پرویز احمدی دبیر شرکت های اتوبوسرانی غرب استان نیز طی سخنانی از تلاش راهداران بی نام که با ایمن سازی راهها، این بخش را در انجام بدون تصادف این ماموریت یاری کردند، تشکر ویژه داشت و گفت: برنامه ریزی، مدیریت و تلاش شبانه روزی مدیران، تشکل ها و دست اندرکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای نقش مهمی در اجرای بهینه این طرح برجای گذاشت.

برچسب‌ها: