شناسهٔ خبر: 118516 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد:

سفر دو روزه مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران به استان آذربایجان شرقی

بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی گفت : مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران برای دیدار با خانواده ایثارگران به استان آذربایجان شرقی سفر می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان شرقی) ، امیر بخشی زاده گفت: همزمان با سفر حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران به استان آذربایجان شرقی، با حضور درمزارشهدای گمنام حاضر و به مقام شهداء ادای احترام خواهد شد.

وی افزود: طی سفر دو روزه مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثار گران به استان آذربایجان شرقی، برنامه ‌های متنوعی درحوزه ایثارگران در استان مد نظر است.

بگفته مدیرکل راه وشهرسازی ، از جمله سفر کاری مشاور امور ایثارگران حضور در گلزار شهدا ، دیدار با امام جمعه تبریز ، دیدار با استاندار ، دیدار با کارکنان مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شهر تبریز ، دیدار با خانواده شهید روستای کرجان ، حضور در امامزاده سید محمد کججانی، حضور در مراسم تجلیل و گردهمایی ایثارگران دستگاههای زیرمجموعه راه و شهرسازی ، دیدار با مدیر کل حفظ آثار و بازدید از موزه مقدس و دیدار با خانواده شهید مدافع حرم از برنامه‌های مهم دو روزه مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران به استان خواهد بود.