شناسهٔ خبر: 118522 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار با بازرس کل استان مطرح شد؛

تکمیل ۱۸ دستگاه ابنیه فنی در طول راه های خراسان شمالی

دیدار با بازرس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در دیدار با بازرس کل استان از تکمیل ۱۸ دستگاه ابنیه فنی در طول راه های این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، محمد مشتری گفت: احداث ۲۲ دستگاه ابنیه فنی به ما تکلیف شده بود که از این تعداد ۱۸ دستگاه تکمیل شده و ۷ دستگاه ابنیه فنی در دستور کار است.

وی به احداث و آسفالت ۷۷ کیلومتر راه روستایی از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و افزود: طی امسال حدود ۱۸۸ کیلومتر احداث و روکش آسفالت راه روستایی، فرعی و اصلی اجرا شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سلامت اداری را از بحث های اصلی این اداره کل برشمرد و اظهارکرد: امیدواریم با تعامل و همکاری که با اداره کل بازرسی داریم اقدامات و خدمات رسانی را چندین برابر کنیم و رضایت مردم و خداوند را به دست آوریم.

مشتری همچنین به هماهنگی های انجام شده برای  اعزام زائران اربعین حسینی و حرم رضوی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان اشاره کرد و ادامه داد: در این ایام سعی کردیم با هماهنگی و همکاری های مجموعه و استقرار نیروها در مشهد مقدس و مرز مهران کمترین شکایت ها و مشکلات را داشته باشیم.

صادق اسپیدکار، بازرس کل خراسان شمالی هم در این جلسه تصریح کرد: سبقه بازرسی ها در استان جمع بندی و نکات تاثیرگذار به منظور پیشگیری و ارتقای آگاهی به اداره های کل و شرکت های بزرگ ارائه خواهد شد.

وی افزود: پروژه هایی که در دست اجراست نباید مشمول مروز زمان شود.