شناسهٔ خبر: 118622 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۶ ماه سالجاری صورت پذیرفت:

جابجایی بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا در جنوب سیستان و بلوچستان

جابجایی کالا در سیستان و بلوچستان رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۲ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۶۱۴ تن کالا در طی ۶ ماهه نخست سالجاری توسط ناوگان باری جنوب این استان جابجا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از ایرانشهر،مهر الله داموغ، رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طی ۶ ماهه نخست سالجاری توسط ناوگان باری جنوب استان ۲ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۶۱۴ تن کالا توسط ۱۴۰ هزار و ۲۹۷ سفر باری جابجا شده است.

وی مواد نفتی و کالاهای تجاری را از جمله عمده ترین کالا های جابجا شده در جنوب استان در این مدت ذکر کرد و گفت: جابجایی کالا در این مدت در جنوب استان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد حدود ۲۱ درصدی داشته است.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت های اصلی این اداره کل است.

داموغ با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت های حمل و نقل انجام می شود از مردم،رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان اطلاع دهند.