شناسهٔ خبر: 118628 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان راهداری اعلام کرد:

تاکید سازمان راهداری بر تکمیل پروژه های نیمه تمام

عملیات اجرایی پل ارمک - محور بندرلنگه به بندرچارک مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازدید از پروژه های راهداری هرمزگان ضمن تاکید این سازمان بر تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: با تمام توان از پروژه هایی که اولویت مردمی دارند حمایت تا به سرانجام برسند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد جمشیدی مدیر کل دفتر برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، عباس شرفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان از عملیات اجرایی احداث پل ارمک، محور بندر چارک_بندرلنگه بازدید کردند.

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حاشیه این بازدید گفت: ارتقای سطح خدمات حمل و نقل عمومی و افزایش سهم کشور در عرصه حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت یکی از اولویت هایی است که در راستای تحقق شعار (سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین ) در دستور کار قرار داده ایم.

وی تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری، توسعه و بهبود فضای کسب و کار، بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی در توسعه حمل و نقل و بهبود و اصلاح فرایندها در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را از اهم محورها در بخش کار آفرینی برشمرد و افزود : تاکید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با سرعت هر چه بیشتر است و در این خصوص با تمام توان از پروژه‌هایی که اولویت مردمی دارند، حمایت می شود تا به سرانجام برسند.

شایان ذکر است در سفر مدیر کل دفتر برنامه و بودجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، جلسه هم اندیشه درباره اختصاص بودجه به پروزه های در دست اجرای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان برگزار شد.