شناسهٔ خبر: 118666 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

ساخت ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در محورهای لرستان

ساخت ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در محورهای لرستان عملیات ساخت ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در محورهای مواصلاتی استان لرستان در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با توجه به‌ نیازسنجی و تمایل متقاضیان احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی در محورهای مواصلاتی استان، ساخت ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال انجام است که یکی از این مجتمع‌ها در آزادراه خرم‌آباد_بروجرد به زودی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجتمع‌ها با نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، خدمات رفاهی را به رانندگان و مسافران ارائه می‌کنند، گفت: این مجتمع‌ها به دلیل زیرساخت‌های رفاهی که برای تامین مکان استراحت و رفع خستگی رانندگان ایجاد می‌کنند، نقش بسزایی در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی رانندگی خواهند داشت.

شیروانی از وجود ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی فعال در استان خبر داد و گفت: دو مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی شاهرویی و ماهرویی در محورهای ازنا_اراک و دورود_ازنا در شش ماهه اول امسال به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۵ مجتمع جدید نیز در مرحله انجام استعلامات و صدور موافقت اصولی قرار دارند که به محض پایان مراحل استعلام وارد فاز اجرایی خواهند شد.