شناسهٔ خبر: 118689 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهارمین مرحله تخصیص واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان در خراسان رضوی

قرعه کشی ۴۲۹۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نیشابور با حضور استاندارآغاز شد

طرح نهضت ملي مسكن  شهرستان نيشابور در خراسان رضوي در چهارمین مرحله تخصیص واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان در خراسان رضوی، مراسم قرعه‌کشی و تخصیص بلوک چهار هزارو ۲۹۰ واحد روز سه‌شنبه در شهرستان نیشابور با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، بر اساس وعده رییس‌جمهور برای ساخت چهار میلیون مسکن در طرح نهضت ملی مسکن، سهم استان خراسان رضوی ۱۰ درصد این مقدار در قالب ۴۰۰ هزار واحد مسکن خواهد بود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: امروز مراسم قرعه‌کشی چهار هزار و ۲۹۰  واحد از چهار هزار و ۶۹۰ واحد برای متقاضیان مسکن در این طرح بزرگ ملی در نیشابور شده است.

محمدعلی منصوری افزود: این واحدها که به طور متوسط حدود ۸۰ متر مفید خواهد بود، توسط پیمانکار و در پنج طبقه روی پیلوت(طبقه همکف) در حدود ۲سال ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: از حدود ۳۰ هزار نفر متقاضی مسکن ملی در شهرستان نیشابور، ۲۴ هزار و ۴۰۰ نفر آنها حائز شرایط بودند که تاکنون ۱۵ هزار و ۹ نفر آنها تایید نهایی شدند و از این میان ۲ هزار و ۴۳۰ نفر افتتاح حساب کرده اند که یکهزار و ۸۸۸ نفر مبلغ ۴۰ میلیون یا بیشتر واریز و حدود ۶۰۰ نفر نیز واریز کمتر از ۴۰ میلیون تومان داشته اند.

همچنین استاندار خراسان رضوی صبح امروز از پروژه ۶۶۳ واحد در حال اجرا بازدید و دستور شروع عملیات اجرایی ۸۸۰ واحد را در طرح نهضت ملی مسکن در نیشابور صادر کرد.

مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.