شناسهٔ خبر: 118727 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

از سوی مدیرعامل سازمان انجام شد؛

دو انتصاب جدید در سازمان ملی زمین و مسکن

سر در ساختمان سازمان ملی زمین و مسکن سرپرست دفتر مدیرعامل و روابط‌عمومی و دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان سازمان ملی زمین و مسکن منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا فخاری مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن طی احکام جداگانه‌ای سیدسالار سیدحسینی را به سمت سرپرست دفتر مدیرعامل و روابط عمومی و داوود سیاری را به عنوان سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان این سازمان منصوب کرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در این نشست از تلاش‌های سیدمحمدحسین گنجی سرپرست سابق دفتر مدیرعامل و روابط عمومی تقدیر کرد و گفت: بعد از این هم از خدمات ارزشمند ایشان در جایگاه مشاور در سازمان ملی زمین و مسکن بهره خواهیم برد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین سیدحسینی را فردی با سابقه و شناخته‌شده توصیف کرد و برای او در انجام امور محوله در پیگیری مصوبات هیات مدیره و مسائل مربوط به ادارات کل راه و شهرسازی آرزوی موفقیت کرد.

وی در خصوص اهمیت جایگاه دفتر بازرسی در سازمان ملی زمین و مسکن نیز افزود: جایگاه این دفتر باید تقویت شود تا با اندازه‌گیری عملکردها، شناخت افراد شایسته و مهمتر از همه پاسخگویی به شکایات و درخواست‌های مردمی بتواند در کاهش فساد در مجموعه تلاش مضاعفی نماید.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، سیدسالار سیدحسینی پیش از این مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان و داوود سیاری سرپرست اداره کل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان ملی زمین و مسکن بودند.