شناسهٔ خبر: 118731 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام:

تخصیص یک هزار میلیارد ریال برای بهسازی راه های ارتباطی دهلران و آبدانان

دیدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با نماینده مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از هزینه اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال برای راه های 2 شهرستان دهلران و ابدانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)؛ سید زاهدین چشمه خاور در بازدید از راه های دهلران اظهار داشت: این اعتبار برای روکش راه های اصلی، فرعی و روستایی این ۲ شهرستان در دست پیمان می باشد.

وی افزود: با این اعتبار ۶۰ کیلومتر از راه های این شهرستان ها روکش آسفالت می شود که نقش مهمی در تسهیل تردد دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: با توجه به بازدید از راه های دهلران و حذف نقاط حادثه خیزآن تعریض ابنیه فنی و واریانت ها باید تکمیل شوند.

چشمه خاور به واریانت سنگر نادر و مطالعه آن اشاره و اضافه کرد: میادین ورودی و خروجی دهلران باید توسط مشاور مطالعه و ساماندهی شوند و طرح ساماندهی تقاطع فرخ آباد هم در دستور کار است.

فرماندار ویژه دهلران هم با اشاره به نقاط حادثه خیز در محور دهلران به مهران و اندیمشک گفت: تسریع در اجرای پروژه های راه در این مسیرها ضروری است.

لطیف صادقی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی واریانت بیشه دراز در محور دهلران به مهران افزود: تکمیل این پروژه باید در اولویت قرار گیرد و عملیات اجرایی آن تسریع شود.

وی بر ضرورت پیمان سپاری واریانت سنگر نادر هم تاکید کرد و گفت: ساماندهی تقاطع فرخ آباد و میادین کمربندی دهلران از دیگر موضوعات مهم هستند ضمن اینکه روکش راه های روستایی هم مد نظر باشد.