شناسهٔ خبر: 118746 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چایپاره خبر داد : 

تعمیر نرده حفاظ و قرنیز ۱۲  پل در شهرستان چایپاره

تعمیر نرده حفاظ و قرنیز ۱۲  پل در شهرستان چایپاره سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چایپاره از تعمیر نرده حفاظ و قرنیز ۱۲ عدد پل این شهرستان در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، علی اکبر حسینی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چایپاره گفت : در نیمه نخست سال جاری پروژه های متعددی بصورت امانی و پیمانی جهت ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره انجام گرفته که میتوان به تعمیر ۱۲ عدد نرده حفاظ و قرنیز ، تسطیح و رگلاژ و ترمیم ۱۳۷ کیلومتر از شانه محورهای ارتباطی ، پاکسازی و تسطیح حریم راهها به طول ۱۹۱ کیلومتر ، نصب ۳۲ عدد تابلو و علائم ایمنی و جمع آوری و بازسازی و تعمیر ۱۲۰ عدد تابلو و علائم دیگر اشاره کرد.

وی ادامه داد : ۱۸ کیلومتر خط کشی در طول راههای حوزه استحفاظی شهرستان چایپاره و ۶۰ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه جهت نظارت و کنترل ایمنی محورها و وسائل نقلیه از سایر اقدامات انجام شده در نیمه نخست سال جاری بود.

حسینی افزود : در این مدت ۱۷ مسیر دسترسی غیر مجاز جهت ایمن سازی تردد انسداد یافت و ۳۰ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه ابلاغ گردید که ۶ مورد آن منجر به اجرای احکام قضایی شد.